Reprezentanții acestora au susținut pitch-uri în fața unui public format din investitori și parteneri corporativi, printre care s-au numărat Amazon, Antler, Deloitte Ventures și eBay. Evenimentul a fost găzduit de Amazon Web Services.

The CoRD.ai este o platformă SaaS (software-as-a-service) dedicată optimizării modului de lucru al echipelor remote, care analizează interacțiunile reprezentanților din întâlnirile online.

Totodată, Footprints AI le oferă brandurilor posibilitatea de a livra mesaje publicitare către audiențe, pe baza comportamentului prezis de cumpărare din offline al consumatorilor, și atribuie impactul pe care investițiile în promovare îl au în creșterea vânzărilor din spațiile de comerț offline.

Ruxandra Cord, fondatoare și CEO la The CoRD.ai, a declarat că „insight-urile și feedback-ul primite ne-au reconfirmat faptul că oamenii și inteligența artificială pot colabora pentru a revoluționa modul în care echipele colaborează și funcționează. Evenimentul a deschis, totodată, posibilitatea de a dezvolta noi parteneriate și colaborări pe care abia așteptăm să le explorăm. De acum înainte, viitorul muncii va fi dictat de succesul pe care îl au echipele de lucru și de tehnologiile pe care acestea le vor folosi.”

David Webster, Managing Partner la Global Tech Connect, adaugă: „anul trecut în noiembrie am adus mai multe startup-uri românești din industria tehnologiei financiare pe scena Barclays din Londra, iar anul acesta, încă două au ajuns în finala Amazon Web Services AI Bootcamp 2023. Sperăm ca la anul să ne extindem oferta către mai multe startup-uri românești și să le sprijinim în misiunea lor de scalare internațională.”